Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. május 18., szombat

    Esküvős bejegyzés 2.- Én, a koszorúslány 2.

    Sziasztok lányok!

    A múlt héten leírtam, hogy milyen hajakat választanék koszorúslányként, most mehetünk tovább a ruhára- persze ez is egy sokképes bejegyzés lesz.

    Igazából ez egy ilyen álmodozós bejegyzés lesz, mert nekem nem állnak jól a köv. ruhák, de! majd az én esküvőmön ráadatom őket a kis koszilányokra. Szóval akkor... jöjjenek a képek!
    Előbb kezdek a nagyestélyikkel :)
     Nem szeretem a díszítetteket, jobban preferálom az anyaggal való játszadozást, amit ez a piros ruha tökéletesen megtestesít.
    Ezeknek a kritériumoknak elég kevés ruha felel meg, de a Vivien Westwood ruhák általában ilyenek.
    Szerintem ez a ruci igazán megteszi koszilányruhának színesben. Milyen színezettel tudnátok elképzelni?
    És akkor egy kevésbé habos hosszú szoknya:
    Ez egyszerű, de nagyszerű. imádom a masnit mint díszt.

    És akkor jöjjenek a rövidebb/koktélruhák. Azért ezek a fontosak, mert a nővérem úgy döntött, hogy idén főszerepben a koktél- és nem az estélyi ruhák lesznek.
    Összeszedtem azokat, amelyek nekem tetszenek:



     Természetesen ide is kell Vivien Westwood ^^





    ^
    A masni sem maradhat el.

     Ezt a ruhát nem csak a fazonja miatt hoztam, hanem azért, mert a mi ruháink is barnák lesznek, illetve barna-narancs színűek. Mit szóltok?

     És akkor jöjjön egy kis Szex és New York ihletés:
     
    Ez a 2 ruha az örök kedvenc, na meg az, amiben a Petrovsky-t várja haza Párizsban... Hát igen, itt is Westwood jelenik meg ugye!(az esk.ruhája)

    És akkor az a két ruha, amiben idén esküvőkre megyek. Azért kettő, mert az egyik barátunk elveszi feleségül élete szerelmét. Vicces, mert őt akkor ismertem meg, amikor a lánnyal szakítottak. Persze akkor azt mondtam, hogy ahh...látszik a csajon,hogy bunkó, meg csúnya. Szegény :( De ilyenkor tökre muszáj. Ugye? De igazából örülök nekik, mert kurvára jó arcok. Tökre stílusosak mind a ketten, így az esküvő is stílusos lesz. Most mondta a menyasszony, hogy vintage+ romantikus stílusú lesz.
    No, akkor Aug. 31-re, tesóm esküvőjére ezt a ruhát varratom:
    Annyi változik, hogy nem az a csavart csík+dísz, hanem egy sor narancssárga rózsa lesz középen, az egész ruha pedig csokibarna lesz:). El tudjátok képzelni? Hogy tetszik? Szerintetek illik egy dagi lánynak ilyet felvenni térdigérőben?
    Ez a ruha még nem biztos, de ha lesz, akkor ez lesz a Július 13-i esküvőre, tehát a barátainkéra. Valami paszteles színben gondolkodnak. Nagyon tetszik. Nektek?


    Puszi,

    Pillangólány

    2 megjegyzés:

    1. Szerintem alapvetően velem van a baj. Habos-babosat nem választanék, mert az inkább a menyasszony. Nála pedig hadd ne legyen már senki se feltűnőbb.

      Tetszik az első fehér koktélruha, és a rózsaszín, illetve az az alatti. A narancs-barna érdekesen hangzik, mert legalább nem kommersz.

      Jó rucijaid lesznek. Remélem, lesz kép rólad!!!? :)
      Remélem. És illik felvenni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      VálaszTörlés
    2. Még szép, hogy illik felvenni! :D
      A narancs-barna párosítás teljesen passzol egymáshoz, biztos szép is lesz :)
      Nekem amúgy a rózsaszín-masnis,és a barnás koktélruha tetszik :)

      VálaszTörlés