Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. május 6., hétfő

    Hiper egyszerű /akár érettségiző/ smink step-by-step

    Sziasztok csajok!

    Ma egy step-by-step sminkkel érkeztem, ami a lehető legegyszerűbb. Alkalmakra, suliba és érettségizni is ajánlom.
    A főszereplője a már bemutatott Manhattan szemhéjfesték:

     1. lépés: Hidratáld az arcodat, hogy bírja a strapát!Ajánlom a Balea arckrémeit.
     2. alapozás és korrektorozás, bronzosítás. Ehhez én az Essence Stay All Day alapozóját, a Manhattan bronzosítóját és  vanilla színű csavarható korrektorát választottam.



     3. Aztán a már bemutatott Manhattan szemfestéket vittem fel a mozgó szemhéjra, valamint a mozgószemhéjra.
     4. lépésként az Essence mono szemhéjpúderei közül egy bronzosat választottam , és szintén ezen márka ecsetével a mélyítővonalba, a külső 'V'-be vittem fel. Vigyázz, csak a szem 2/3-ig vidd be a színt! És természetesen a V-től befelé halványuljon!

     5. Szemhéjtus. Én vastagon szeretem. Szerintem ne hagyjátok ki, mert szép kontúrt ad és mindig elegáns. Eddig a Catrice fekete zselés tusa vált be legjobban.

     6-7. lépés: Az alsó vízvonalat fehérrel húztam ki, hogy frissebbnek tűnjön a szem és tündököljön. Ehhez a szokásos, puha Lady Ann ceruzát választottam.
    Aztán jött az ASTOR díva szempillaspirálja, amit azoknak ajánlok, akik a nem vastag, de szép hosszú és íves pillákat szeretik.
     És Voilá! Máris kész a smink:) Szerintem tök szép és teljesen egyszerű. Bocsánat a képek minőségéért!


     8. lépés: Ápold és színezd az ajkaid egszerre a Labello  valamelyik színezett ápolójával. Ez egy csillogós, amit nektek is jószívvel ajánlok ehhez a natúrabb sminkhez.


    Remélem tetszett nektek  a képek rossz minősége ellenére. Ti még hova viselnétek?

    Puszi,
    Pillangólány

    1 megjegyzés:

    1. Nagyon jó lett, tetszik, és meg is fogom csinálni.
      Mivel nem vagyok erős smink párti (állítom, hogy nem áll jól), én bárhova viselném, mint vizsgák, színház...stb.

      VálaszTörlés