Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. május 9., csütörtök

    Teszt 1.- Szempillaspiralitás

    Sziasztok csajok!

    Keresem a tökéletes spirált a tesóm esküvőjére, így most hozok nektek egy tesztet.

    A Rossmannban le van akciózva az NYC teljes készlete, valamint az Astor Big and Beautiful Boom spirálok. Imádom őket! Megvettem az arany kiadást, tehát a göndörítőset!
    ÉS akkor mutatom, hogy mit vettem, mondom azt is, hogy mennyiért. Őket fogom ma tesztelni:
                                                            Az első két kép nem az én tulajdonom, a netről szedtem le!
    Természetesen a szájfényt nem vettem meg, de ez volt a legjobb kép. Láthatjátok, hogy ez a kefe tipikusan az íves szempillasorra és a dúsításra megy rá. 1599 ft-ra volt leárazva, mint minden B&BB a Rossmannban.
    Ahhoz képest, hogy pici a feje, szerintem nagyon szép hatása van, de ezt később látjátok. Kellemes meglepetés 399 ft-ért.

    Itt a szempillám natúrban:)

    1. szem: Astor Big and Beautiful Boom Curl 910 Ultra Black
    2. szem: NYC Show Time Eye Birghtening Mascara 393 Black Pearls

    Lecsukva 2 rétegben

                             Ugye látszik a különbség? Az NYC nem totál fekete, a neve is mutatja.

    Nektek melyik szimpatikusabb? A B&BB egy kicsit kusza szálakat eredményez, viszont hatalmasak lesznek a pillák. Az NYC spirálja nagyon kellemes csalódás. Szépen választja szét és íveli a pillákat.


    Puszi,

    Pillangólány

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése