Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. június 30., vasárnap

    Inspirált sminkek- Nüx

    Sziasztok csajok!

    Nagyon szeretem a mitológiát. Szerintem végtelen érdekes a pszichológiája:) Ti mit gondoltok? Egyébként az egyetemen végre elolvastam a trilógiákat. Tudjátok, AntikGanyé és társai pl.
    Nagyon érdekesek az összefonódások.
    Mindegy is. Végül Nüx-öt választottam, mert nagyon régóta birizgálja a fantáziámat. 
    Ki is Nüx? Nüx (görögül: Νύξ, Nyx; latinul: Nox) a görög mitológiában az éjszaka istennője volt, aki a nap végén sötét szárnyaival beborítja a világot (forrás itt: Wikipédia). Mennyire érdekes alak. Kicsit eszembe juttatja Psychét. Hallottatok már róla? (Engem annyira megbabonázott, hogy róla szól a szakdolgozatom.)

    Na, akkor lássátok feleim szümtükhel, hogy mivé lettem:)






    Először szíves elnézést szeretnék kérni a képek minőségéért. Másrészt 1-1 kép hátteréért, mert életemben szerintem másodszor csináltam ilyen "photoshop" dolgot, hogy kiszíneztem a hátteret.

    A csillám leginkább a csillagokat hivatott szolgálni, a kanyarok több dolgot is. A "körülfonást", ahogy Nüx leplével betakarja a Földet, a Tejutat, a bolyongást, stb.

    Mit szóltok?


    Puszi,

    Pillangólány



    3 megjegyzés:

    1. Nekem hozz a fantáziámban élő képet. :)

      Ügyes vagy!

      Gondolkodhatnál abban is, hogy sorramész az istennőkön, vagy híresebb mitológiai alakokon. Kíváncsi lennék. :D

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Milyen kép él a fantáziádban?:)

        Én is gondoltam rá... jó ötlet, nagyon!:) a Főbűnöket már elkezdtem. Mutassak? Köszi, hogy mindig írsz:) Életben tart:)

        Törlés
      2. Egyszerűbb lesz egyszer lerajzolni, mint így leírni.

        A főbűnökre kíváncsi vagyok, a ráadás nyolcadik meg legyen a hazugság. :D
        Meg szerintem még van fantázia a Monster High mesében, illetve a szereplőkben, és a Living Dead Dolls babákban is. Egyet-egyet megnéznék szívesen általad elkészítve. ;)

        Szeretem a blogod, meg a sminkjeidet. :)
        Naná, hogy írok. :D

        Törlés