Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 3., szerda

    Inspirálódás 3.- Válasszunk !

    Sziasztok csajok!

    Ma megint hoztam egy inspirálódós posztot.
    Sokat törtem a fejem, hogy milyen témát találhatnék, amin belül megint választhattok, hogy melyik altéma sminkjét készítsem el. Valahogy, teljesen véletlen a nagyvárosok ugrottak be, hmm végül ezek inkább országok lesznek... legyen ország és város!
    Válasszatok megint ti!

    Jön az eheti 5 :)

    1. New York
    Van itt mit magyarázni? De ki tudja, mit jelent ezen kívül nekem NY?


    2. Velence


    Élőben még sokkal szebb volt.


    3. Párizs
    ez a kép összefoglal mindent, ami nekem Párizs...majdnem mindent. Az ég nagyon passzol.


    4. Írország
    Túl sok szép emlékem van. Itt laktam. Roundwoodban ( a Sugarloaf lábánál). Én nagyon mókásnak találtam.
    Bray <3 Summer Fest
    Az én kis templomom:)

    5. Finnország

    Ész ez itt finnószág- mondta Anja, a volt finntanárom.
    Azért a joulupukkiról nem szabad megfeledkezni!
    Lehet valami ennél inspirálóbb?
    MEGLEPI!

    Nincs vége! Az elmúlt évben annyira megbabonázott Toszkána- köszönet jár Adrinak, hogy megmutatta a filmet <3-, hogy muszáj vagyok beletenni.


    Ez Positano...bár nem Toszkána, de a filmhez kötöm mindig.
    Aki nem látta, MOST NÉZZE MEG!!!

    Lélekemelő. Csak így emlegetem.



    Andinak pedig köszi a köv. ötletért: legyen egy köv. téma a divatfővárosok. Mit szóltok?

    Puszi, 

    Pillangólány

    2 megjegyzés:

    1. Szeretnék egy New Yorkot és egy Finnországot (mert azért meg én vagyok oda.:))

      Jöhetnek a divatfővárosok! ;)

      VálaszTörlés