Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. szeptember 9., hétfő

    Esküvő után- néhány kép a feelingről

    Sziasztok csajok!

    Nagyon jól sikerült az esküvő! Elöljáróban  annyit, hogy én hatig táncoltam és aztán haza mentem, de a nővérem fél7-ig ropta! Imádtuk,na!

     Anyáék egyik ajándéka...
     Az én ajándékom...(vizslassátok meg a pillangókat)
     Itt már csak  1 nap volt hátra
     Bőgicséltünk...
     Pózoltunk
     Tetszett. Nektek hogy tetszik?
     Előttünk,én még sehol nem tartottam.
     Csodaszép. El voltam ájulva! Szívesen ajánlom a dekoratőrt mindenkinek. Gyöngyinek hívják:) Egyébként az anyag mögött még apró fénylő izzók is voltak.
     Ez a torta...nagyon szép!
     Itt még csak a székszoknyák és a műfű volt meg. Tegyük hozzá,hogy én voltam a székszoknyák szalagkötője:)
     Hogy mik ezek a lufik? 1-1 kívánság/felajánlás borítékban (megcímezve, bélyegezve).
     Ennyi pózt!
     Szerelemkapu. A szomszédunk a nővérem tiszteletére hegesztette frissen az alapot. Köszönjük. A felesége (virágkötő) pedig csodát művelt...
     Éljen!!!!!
     És most láthatjátok a nővérem sminkjét is! Hogy lehet valaki ilyen szép?!
     És a haj....

    ÉS az én kis Pöttöm Pannámnak is készült smink. Csillog-villog, fénylik, csillámporos, kis barna, kis narancs, kis arany.


    Puszi,

    Pillangólány


    2 megjegyzés:

    1. Az egész nagyon szép, tetszik, és a menyasszony sem habcsók! Remek, és sok boldogságot nekik! :)

      VálaszTörlés
    2. Nagyon szépek voltatok, és eszméletlenül hasonlítotok egymásra! Sok boldogságot az ifjú párnak :-)

      VálaszTörlés