Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. szeptember 17., kedd

    Rita Ora- vaduljunk egy kicsit!

    Sziasztok csajok!

    Zene a poszthoz:



    A hétre van még egy jó hírem a Coty-tól! :)
    Eszméletlenek, komolyan!
    Képzeljétek, a Rimmel együtt dolgozik Rita Orával. Ennek én azért örülök, mert a smiinkmárka eddig nekem nagyon "szürke" volt. Most pedig biztos, hogy nagyon vad és dinamikus lesz. És persze színes, mint a hölgy.


    Igazából imádom ezt a különleges stílust! Bár nekem a zenéje nem igazán illik össze az öltözködési stílusával.

    Amit tudhatunk a vadóc lány és a sminkmárka közös munkájáról:

    “Rita ízig-vérig londoni lány, akit zenéjében éppen úgy a londoni utcák inspirálnak, mint ahogy a Rimmelt is termékei megalkotásában.” – állítja Friedemann Schmid, a Rimmel global marketingcsapatának vice president-je. “Ez az új kollekció sikeresen egyesíti magában a londoni utcák vibráló forgatagának hangulatát és Rita elbűvölő stílusát, már alig várjuk, hogy a lenyűgöző eredményt megismerhesse a nagyközönség is.”

    És hogy mit gondol a hölgy erről?


    “Én már kiskorom óta ismerem a Rimmelt és annyira izgalmas számomra, hogy ilyen neves márkával dolgozhatok együtt. Elmondhatom magamról, hogy “sminkfüggő” vagyok, imádok játszani a színekkel, és amikor meghallottam a lehetőséget, hogy saját kollekciót fejleszthetek ki a Rimmellel, számomra ez volt álmaim beteljesülése!”

    Hogy őszinte legyek, nekem meglepő volt, hogy sminkfüggő, de örömmel hallok róla! :) Nagyon kíváncsian várom a kollekciót. Úgy érzem, közelebb fog állni hozzám, mint a Rimmel eddig.

    Üdv,

    Pillangólány


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése