Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. október 24., csütörtök

    Országos projekt Monica's Beauty World-del V.- Norvégia és Svédország

    Sziasztok csajok!

    Máris itt a félidő! Az ötödik sminkhez!festéshez érkeztünk!
    Móni egyre inkább megőrül, persze csak sminkekben! Imádom, amit csinált Norvégiával:

    A mentalista helyett Metalista:D
    Imádom! És még a pólóra is figyelt!!!!:) Jó a póz is. Ez az egyszerű, de nagyszerű kategória. Szégyenlem is az enyém ehhez képest!:) Én csak a színekre koncentráltam. Norvégia....nálam nyertél!:)
    Móni munkáját itt találjátok :


    Mint említettem a sminkben a színeknek van jelentése. Már voltam Svédországban. Imádtam. Leginkább a mézeskalácsházakra és a zöld főre emlékszem. Meg a rengeteg fára.
    És a büdös, hét évig rohasztott halra, amitől hánytam.






     Ez a sok fatörzs:) Imcsiztem.

    És 2 kép Svédiából:)





    És egy régi kép rólam:


    Kérdés: Kíváncsiak vagytok, hogyan kell ezt a hajat elkészíteni?








    5 megjegyzés:

    1. Svéédorszááág <3 A halra én is emlékszem, és nem volt túl jó élmény. De egyébként nekem is az maradt meg, hogy minden zöld. Meg az a gyönyörű hegy, ahol ebédeltünk.

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szerintem azt semmi nem tudja felülmúlni. Ijesztő volt az a magasság, de valami olyan szép!!!
        Ne...és a bolgárokra is emlékszel?:D:D

        Törlés
      2. Hát hogyne emlékeznék! Mindig ittak. :D

        Törlés
      3. Te megkóstoltad azt a pálinkát? mi a Beával belenyaltunk (szó szerint csak megnyaltuk) és utána fél órán keresztül lángoltunk...
        Na és a bolgármester?

        Törlés
    2. A hajra kíváncsi lennék, és mind a kettőtök műve csodaszép. :)

      VálaszTörlés