Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. november 23., szombat

    Adri-fotók

    Sziasztok csajok!

    Van itt egy plusz 1 rész a megkerült fotókhoz.
    Adri barátnőmről lőttem 1-2 képet, majd egy kis kontraszot/színt adtam rá a Photoscape segítségével- ez a képmanipulálási képességem össz. vissz. Persze nem minden képet piszkáltam:) Max. vágtam.

    És akkor most jöjjenek a cukiságok!- avagy that's Adri how i see.














    Ez volt a cél, amikor elkezdtük:)



    Imádtuk a tenger:) Remélem tetszettek a képek!

    Puszi,




    3 megjegyzés:

    1. Tök jó képek. Rólam is majd lőhetsz párat, úgysincs rólam kép elég. :D
      Jó, amikor valaki tudja használni a napfényt is.

      VálaszTörlés
    2. Nagyon szép képek lettek Olcsi, főleg a naplementések! :) Igazán szép helyen voltatok! :)

      VálaszTörlés
    3. Nekem is nagyon tetszenek a képek, ügyes vagy :-) És milyen jó lenne most ilyen nyárban lenni...

      VálaszTörlés