Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. november 20., szerda

    Megkerült fotók 3.- Zadar

    Sziasztok csajok!

    Végezetül jöjjön Zadar, avagy Zára, mely a magyar történelemben is nagyon fontos város. Gazdaságilag- főként a kikötő miatt- és kulturális szempontból is jelentős központ. Hatalmas piaccal rendelkezik, városfala még ma is éppen áll:)


    Egy angyal szállta meg a főteret.

     Teli van sikátorokkal. Imádom!
     És a régi-régi épületek!
    Meccs  a kikötőben? Mi a fene?!


     Adri a kikötőben az unokatesómmal.
     A nővérem és a szerelme.
     A Béla 'szemében' ilyen vagyok:D
     A kisfiú nem tudja feldolgozni a napelemet, ezért sír :D


     Ha jó, ha nem jó- kötél.
     Édik.
     Adri 10 napig ezeket a fákat várta:D
     De a nővéremék is megszeretgették.
     Este pedig még én is:)
     Nappal szemben. Megint:)
    Most is, de most Judittal:)

     Ez bolond:D
     Ez Seline, csak kimaradt.
     Még antik romokat is találunk. Kár, hogy csak úgy ott van, nincs védve.


     Háború. Mindenütt.
    Piac <3 Olyan jó! Lehet alkudni is. Nekem sikerült. Pálinka, levendula, füge, yummy élet! Ja...és borzalmasan büdös a piac a haltól:D


     Seline és Novigrad között.
     Templom a szigeten. Nem értem:D
    Vidámság!:)


    És a nemfotók:D jönnek.

     Seline minikikötőjében.
    A nővérem a férjével.

     Drága Bélám- uncsitesó- egyetlen jó képe!

    "Én a világ közepén", de legalábbis a tetején éreztem magam. Naaagyon magad hídon álltam és nagyon fújt a szél. Picit ijesztő volt.

    Na, ezek a képek hogy tetszettek? Jöjjenek még egyebek, ha tudok találni? 


    Puszi,




    1 megjegyzés: