Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. november 9., szombat

    Országos projekt Monica's Beuty Worlddel VI.- Törökország és Afrika (tudjuk, hogy ez nem egy ország, hanem egy kontinens)

    Sziasztok csajok!

    Mónival ismét festegettünk. Ő Törökországot kapta és nagyon-nagyon szépen csinálta meg. Nem csak a zászlóval, hanem a szemsminkkel is.


    Nagyon tetszik a szem formája. Szerintem jól is áll Móninak. Nagyon különlehes!

    Ti is elkészíthetitek ezt a sminket, ha megnézitek Móni videóját az alábbi linken:


    Én Afrikát kaptam. Erről A napfény és a barnaság jutott eszembe, ezért egy Mäc pigmentet választottam az elkészítéshez. Kontúrok és napfényes barna!:)


     "smink" nélkül. Itt már barna voltam:)
     Smink. Azért ilyen , mert nagyon emlékeztet a 90's nagy fekete nőkre eszkábált sminkjeire.
    Nem...nem áll jól a barna bőr.


    Puszi,

    Pillangólány

    1 megjegyzés:

    1. Lehet, hogy egy mikrofonhajjal jobb lenne, ha már nyolcvanas-kilencvenes évek női. Azt egyszer ki kellene próbálni. De nagyon durva!
      Móninak a szeme tetszik nagyon! :)

      VálaszTörlés