Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 1., vasárnap

    Országos projekt Monica's Beauty Worlddel IX.

    Sziasztok csajok!


    A projekt utolsó előtti részéhez értünk. Nagyon szomorú vagyok, de nyugi, Mónival beszéltünk már folytatásról, de mivel ő is egyetemista, így előtte még vizsgázgatunk és kipihenjük a dolgokat.
    Megint van egy vendégünk:) Kezdjük vele!
    Tami Kínát kapta:

    A blogját itt találjátok: http://www.beautybymiamay.blogspot.hu/
    Hihetetlen édi ez a Jing-Jang :)

    Móni a héten Belgiumot kapta. Szerintem nagyon jó lett. Tetszenek ezek az élénk színek. Meg úgy egyben.



    Itt találjátok Móni csatornáját, ahol fent lesz hamarosan a videója is a sminkről:) Addig lessétek meg első karácsonyos videóját is:) 

    És jövök én, Alaszka. Semmi kreatív, inkább valami hordható. Igazából alig tudok valamit Alaszkáról. Utána néztem. A Jáde ennek a csodás államnak a saját drágaköve/ásványa, tehát ezért ez a "tejes"zöld. A barna a nagyon durva természetközelségre kíván utalni, + a sok fára, madárkákra. A fehér csillám a hóra, hidegre, valamint a víztükör csillogására kíván emlékeztetni benneteket. De az az arcpír valahogy még kellett:)








    Hogy tetszenek a kis cukiságaink?
    Puszi,







    3 megjegyzés:

    1. Mi van Veled, hogy ennyire sugárzó vagy mostanában? Jól állnak ezek a színek, pedig nem sokak számára hordható kombóról van szó :-)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Jajj, milyen drága vagy:) Nem tudom, egyébként. A fáradtság mindig pörgést hoz nálam... 4 óra alvásokkal olyan jól végigröhögöm a napot. Múltkor már nem kaptam levegőt, annyit beszéltem:D

        Törlés
    2. Az Alaszkád nagyon tetszett. :)
      Viszont én Kínában sokkal több potenciált látok (pekingi opera stílust tudtam volna elképzelni), szóval annyira nem fogott meg ez a smink úgy, mint ami Kínát reprezentálja. Alapból viszont szép a szemsmink, szóval ügyesek a lányok. (:

      VálaszTörlés