Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. április 25., péntek

    Welcome Playboy body lotions!

    Sziasztok csajok!

    Nagyon jó hírt kell bejelentenem!
    A Coty elkezdte forgalmazni a Playboy márka testápolóit! Aki hozzám hasonlóan szereti a Play it.... illatokat, most nagyon boldog lesz.:)





    Árak:
    250 ml: 1299, 400 ml: 1699. Szerintem teljesen átlagos ár.


    Be kell valljam, én a Play It Sexy szerelmese vagyok, szóval arra vágyom leginkább:) Ma viszont a Play it Lovely-ról lesz szó.


    Itt láthatjátok a kis drágát. A külső kialakítás, a színek passzolnak az illathoz, kivéve... a nyuszi színe. Szerintem túl élénk. Ahogy látom, a külföldi verziók közül van, ami nem ilyen élénk (fenti kép).

    A csomagolás legjobb része, hogy tudod csepegtetni. Értitek! Az utolsó cseppek is kijönnek , mert fejjel lefelé tudod fordítani.  Ki nem állhatom a le nem fordítható dobozokat, szóval ez abszolút pirospont.


     Lássuk, mi valósul meg a leírásból.
    Hidratálás: Nagyon jól hidratál. Nem egy Nivea, de nem is annyira zsíros. Szerintem zseniális. Az állagnál taglalom még egy kicsit.
    Illat: Úgy tudnám összefoglalni: elegáns. Hasonlít a parfümre, de mintha erőteljesebb, intenzívebb lenne. A legjobb a testápolóban, hogy egész nap érzem az illatát. Egyik nap elfelejtettem befújni magam, köv. nap direkt nem tettem és csodásan illatoztam. Ez a legjobb része! Köszönöm!!!!!!!!!!!! <3
    24 óra: nem. Kicsit kevesebb, de én ezt sosem vettem komolyan! Fürdés utáni bekenés esetén viszont tartja ezt is.
    Gyorsan felszívódó: fel bizony.
    Bőr: Az  enyém extrém módon érzékeny, ezért is voltam kíváncsi, mi tud, mit nem ez a parfümös krém. Őszintén? Általában kiütnek az ilyenek, de ez mégsem. Bravo!



    Ezeket a képeket az állag miatt mutatom. Láthatjátok, hogy nem egy full zsíros krémről írok most nektek, de nem is az a vizenyős állag. Őszintén, nagyon tartottam tőle, hogy az lesz. Vizes izé, ami cseppet sem hidratál. Ezzel szemben... naaagy csalódás volt pozitív irányban!

    És végül egy kis elmaradhatatlan kreativitás!:) A testápoló ihlette smink. Látjátok, hasonló, de mégis más színek láthatók rajtam, mint a dobozon:)





    Csináltam egy képet (utolsó), hogy lássátok a formát is.

    Őszintén? Nagyon nagy pozitív csalódás volt. A parfümök testápolói általában vizes valamik, amik egyáltalán nem hidratálnak, az illatuk sem tartós; ez viszont... WOW! Viszont az a narancsos Playboy-nyuszi tényleg irritál... Jobb lett volna valami rózsaszínesebb.
    Tiszta szívvel ajánlom mindenkinek!

    Remélem, tudtam hasznos információval szolgálni!

    Puszi,


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése