Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. május 25., vasárnap

    Esküvős poszt 17. - Rendeld online!

    Sziasztok csajok!

    Bár egy nap csúszással, de ismét itt egy esküvős poszt , záróvizsgákra való tanulás helyett .
    Arra gondoltam, hogy ha már beszélgettem az előző menyasszonnyal a ruhájáról, akkor megosztom veletek, amit mondott, s ezen a vonalon haladok tovább. Mi ez a vonal? A ruharendelés.
    Az biztos, hogy sok bátorság kell ahhoz, hogy bizonytalan idejű időre bizonytalan minőségű ruhát rendelj, de ahogy olvasom a neten, s ahogy az általam sminkelt Évi menyasszony elmondta, megéri! :)
    A ruhák általában jóval olcsóbban, mint a bérlésük, s ha olyan oldalt találsz, ahol minden adatod meg kell adni, tökéletesen hozzák a formát is.

    Tipp:

    1. Keress olyan oldalt, amiről a barátnőd szólt neked / a neten sok jó kritika van róla.
    2. Inkább bízz olyan oldalakban, amik a te méreteidre szabják, nem pedig csak 1 méretet kérnek.

    Én ma egy oldalt hoztam nektek, valamint a hozzá tartozó és nekem leginkább tetsző ruhákat.
    Megkérdezzem az előző, ruhájával maximálisan megelégedett menyasszonyt, hogy honnan rendelt? :)
    Sajnos én is csak ezen a fotón láttam a ruháját, de szerintem elég jó lehetett :)

    Az általam internetes vélemények alapján kiválasztott oldal a : http://www.lightinthebox.com/ . Úgy tánik ez sokaknak bevált. Nagyon szép ruhák vannak fent, s egy helyütt megmutatta az egyik lányzó, hogy a valóságban is csak a szokásos photoshop különbségek vannak. Szépek, jó minőségűek a cucclik. Az áruk nagyon barátságos, s ami  a legjobb bennük: vannak molett ruhák, de nem öreglányosak/ ódivatúak :) Webshop hátránya: csak a számozásos/angol/európai , stb....szóval a konfekcióméretet kéri, nem pedig részletes adatokat.

    Az első általam választott ruha ára 191 $
    http://www.lightinthebox.com/hu/tull-labda-ruha-edes-kapolna-vonat-eskuvoi-ruha-ihlette-kate-hudson-a-menyasszony-haboruk_p61482.html


    177 $-os csipke-csoda : http://www.lightinthebox.com/hu/a-soros-v-nyaku-csipkes-edge-birosag-vonat-csipke-eskuvoi-ruha-604654_p604654.html

    A fent látható ruha ára 211 $ : http://www.lightinthebox.com/hu/labda-ruha-vallnelkuli-foldig-ero-tull-menyasszonyi-ruha_p172492.html
    és következzék 188 $-ért egy csipke tetejű csoda:
    http://www.lightinthebox.com/hu/labda-ruha-hercegno-edes-csipke-tull-menyasszonyi-ruha_p567950.html

    Igazából vannak még fent rettentő szép ruhák, de mára ennyivel készültem nektek. Lessetek be :)

    Puszi,



    5 megjegyzés:

    1. Hát nem tudom!

      Sógornőm rendelt neten ruhát, de annyira borzalmas volt, hogy esküvő előtt kellett 1 héttel ruhát szerezniük! :S

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Hát igen, sajnos nagyon rosszba is bele lehet fogni. Ezért is fontos, amit írtam, hogy előtte azért tájékozódni kell. :)

        Törlés
    2. oké, megint esküvő... ha hiszed, ha nem, nem minden lányt és olvasódat érdekli, főleg, hogy az említett anyagi kereteiden kívűl cakkozol... de mindegy, pár bejegyzés oké, örülünk neked, de hogy lassan más sem lesz itt, csak ez, az sok... legalábba a Belle-smink videót oszd meg mkivel, légy oly kedves... nem akarok bunkó lenni, tényleg, szeretem a kreativitásod és a blogot, a stílusod, de kezdem elunni magam... :(

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Dettó. Na meg magyarosként azért: "bizonytalan idejű időre"? Ez kicsit fájt. Engem nem zavar, hogy az ún. anyagi korlátaidon kívűlről is merítesz, ihletődsz, de tényleg elmegy a blog egy irányba. Ami nem feltétlenül kielégítő mindenkinek. Vezethetnél külön a tervezéssel foglalkozó blogot, ami segítség lehetne a szerényebb helyzetű aráknak. A te pozitívságoddal klassz lenne.

        Ciska

        Törlés
      2. Köszönöm szépen, hogy írtatok :)
        Abszolút nem volt bunkó egyikőtöké sem, abszolút megértem, amiket írtok. Úgy gondoltam, hogy az esküvő szezonban végig lesznek ilyen posztok, sőt be is időzítettem őket. Nagyon örülök annak, hogy van igény másra is! El sem tudjátok hinni, hogy mennyire örülök :) Nagyon szívesen jövök más posztokkal. Mit olvasnátok szívesen?:)
        Várható 2 termékbemutató, valamint kedvences rész is -, de csak Június elején.
        A magyaros létem pedig - , bár gáz bevallani, de- nem a legénesebb énem, szóval elnézést a hibákért. Inkább drámapedagógus vagyok, de ezt a hibát tényleg nem kellett volna elkövetnem :( .
        Nagyon köszi, hogy írtatok, várom az ötleteket.
        Csodaszép napot:)

        Törlés