Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. június 24., kedd

    Műszempilla, Born Pretty Store

    Sziasztok csajok!

    Ma kikerül a youtube-omra az alább is berakott videó, aminek  főszereplője egy csomag műszempilla.
    Ezt a Born Pretty Store-tól kaptam tesztelésre, bemutatásra. Ahogy a videóban is elmondom, nem csak én, de ti is kaptatok ajándékot tőlük, ugyanis a kód felhasználásával 10% kedvezményben részesültök:)

    Azzal azért mindig számoljatok, ha tőlük rendeltek, hogy a szállítás kb. 2 3- hét. Szerintem ez még belefér, nem? :)




    Szerintem nagyon szépek ezek a pillák. Totál el voltam ájulva, mikor megkaptam. 
    Annyi hibájuk van összesen, hogy a 10 párból volt olyan, aminek a két fele nem volt egyforma. Az eltérés minimális, a csomók nagysága különbözött, de azért az a műszempilláknál látható. Tulajdonképpen annyi pénzért(6.62 $), amennyiért beszerezhetjük a BPS-nál.... nem igazán nagy hiba, ugye?:)


    Aztán!:)
    Van itt ám még más is! Neveztem a NYX sminkversenyére, bár nem tudom minek, mert ilyen likegyűjtős izéééé, épp ezért, ha tehetitek, likeoljatok, hogy azért ne legyek az utolsó, mert az nagyon cinkes.
     itt van a link :)

    Puszi,


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése