Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. augusztus 11., hétfő

    Balatoni Outfit

    Hahó!:)

    Nemrég írtam a blogon, hogy ma (08. 10-én) hazajöttünk a Balcsiról. Több jó dolog is történt ott, többek közt egy jóóóó nagy, élvezetes séta.
    Ha már nyaralás, akkor jött a kötelező selfie anyával, aki lassan a szó jelentését is megtanulta :)

     Az unokahúgom egy pózer, de ahogy az alsó képet látjátok, mindenki a családban. Hahaha !
     Na, megmutatom még, milyen szép volt a naplemente, aztán láthatjátok, hogy mit viseltem ehhez a forró nyári sétához. Mindegyikünk olyan valamit választott, ami vékony és szellős, mert nagyon-nagyon meleg volt.
     Látjátok, a póló és a szoknya is igencsak lenge. Utóbbit édesanyámék hozták Görögországból pontosan 20 éve.
     Mit szóltok, milyen a Dior óra a szetthez? Általában csinos dolgokhoz veszem fel, ahol a lentebb látható fülbevalót is, de úgy éreztem, ez megfelelő erre az estére. Ezen kívül nem is viseltem mást kiegészítő gyanánt, mint egy láncot.

     Itt láthatjátok ismét az egész outfitet.



    Remélem tetszett ez a gyors duci-ruhaszett poszt. 
    Ha szeretnétek még hasonlót, írjátok meg bátran :)


    Puszi,

    Pillangólány



    3 megjegyzés:

    1. Jöhet még ilyen poszt. :)
      Egyedül a cipővel nem vagyok kibékülve. Az is tetszene, csak valahogy nem illik bele ebbe a szettbe.

      VálaszTörlés
    2. úúúristen, én lemaradtam róla, hogy mostanában már parókát és ruhát is adnak a partra vetődött bálnákra... do.O'b
      azt hiszem alszom egyet, hogy kiheverjem ezt az új információt.... huhh...

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Oh, bocs, elfelejtettem, hogy azèrt ,mert kövèr vagyok,èl.em sem szabad. Majd legközelebb levegôt sem veszek,hogy te, a csodàlatos ember- tipikusan sajàt magàt nem vállalva- boldogan elèlhess a Földön. Egyèbkènt te biztos csodálatos ember lehetsz kívül-belül, ha nem mered felvállalni magad, ès az okoz örömet, ha másokat szánalmasan undorítò stílusban leszòlsz.

        Törlés