Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. augusztus 6., szerda

    Instaback 3.

    Sziasztok csajok!

    Most a '100 nap boldogság' kihívás képeinek harmadik adagjával érkezem. :)
    Lássuk, mi okozott örömet még!

     Annyira imádom a szakdogám témáját, de sajnos még nem sikerült haladnom vele. Két szépirodalmat már elolvastam hozzá. Ez az egyik. Az előző jobban tetszett. Ha kéritek, lesz könyvbemutató, bár még sosem csináltam olyat, azt hiszem.
     Kóstoltatok már ilyet? Fincsa volt:)
     Bevallom, nagyon megszerettem a videózást, de bosszant, hogy ilyen fostos a kamerám. Már csak pár hónap....
     Az elmúlt pár hónapban állandóan a hajammal vagyok elfoglalva. Imádom,hogy nő- most meg gonosz, mert hullik! Az Inecto Pure Coconut sampon csodákra képes! Köszi, Adri, hogy ajánlottad!
     Ez a smink, valamint a hozzá tartozó videó szintén felvidított, mert 10ezer megtekintés fölött járunk, ami- sajnos- nem nagyon jellemző a csatornámra- még.
     Még a kupinak is tudtam örülni a sminkesládámban, hiszen ez azt jelentette, hogy dolgoztam.


     K.örömlakk :)
     A szobámba pedig azóta szerelmes vagyok, mióta színesre lett festve Két zöld, két sárga fal, a plafon meg rózsaszín :)
     Mondtam, hogy sütök nyáron...

     Oh, az a csodás zárószigorlat! Kaptunk egy elültetendő kis növénymagot- és checkoltam, nincs ráírva, milyen- az egyik kedvenc tancsimtól.


     hajj. Itt váltottam Ombre hajra. Ennél szebb ám, csak nagyon össze volt gubancolódva.



     csajok.. el nem tudom mondani, hogy ilyen bögrére mióta vágytam. Mindig sajnáltam rá a pénzt, de meguntam a vágyakozást.

     El sem hiszitek, hogy mennyire jó, hogy itt van nálunk ez a törpe :)


     Évekkel ezelőtt kaptuk ezt a kávébögrét kávé kíséretében a nagybátyám feleségétől, Horvátországból. Soha nem használjuk, mert ugye nem készlet, csak single (vagyis van még1, de az kék). Néha kiveszem az üveges szekrényből, előveszek egy cigit, csinálok egy melange-ot és élvezem azt, hogy létezek.
     Emlékszem, itt azért örültem az anyagnak, mert a pici pocaklakónak a bábjához készült belőle hercegnős szoknya.

     Úgy látszik a sminkes káosz a boldogságom. De miért nem a rendezett felét fotóztam be az asztalnak- , mert a fele hiányzik ám még!-?
    A legnagyobb boldogság <3 Furcsa, hogy ennyi lány után egy fütyimanó is érkezett!

    Titeket mostanság mi tesz boldoggá?
    Tudjátok miért szerettem ezt a kihívást? Felhívta a figyelmem arra, hogy minden egyes nap van minek örülni. Ezt ti se feledjétek!

    Puszi,

    Pillangólány

    1 megjegyzés: