Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. november 30., vasárnap

    Szakdoga-para off!

    Sziasztok! :)

    Igen, eljutottunk ide is.... a szakdogám LEADVA!:)
    Persze még nincs vége a dolgoknak. Jön a portfólió, a tanítási gyakorlatos mappa és 4 beadandó. No para, minden meglesz (ugye?). Megmondom őszintén, nagyon szívesen lezárnám már ezt az időszakot, mert napi 4 óra alvás nem igazán tesz boldoggá. Fáradt vagyok, összetörtét és váááááááááááááááááá. Na jó, bevallom, videóznék is már. Szívesen írnék SATC-posztokat, hoznám a karácsonyi posztokat és videókat...
    DE! Amint leadtam mindent (15-e a határidő), sminkes projektbe vágok. Én fogok sminkelni és fotózni. Már 4-en jelentkeztek az egyik oldalamon.

    Amúgy mindig volt hál' Istennek, ami felvidított. Öcsikék, hugikák, egy munka a régi egyetemen...











    Veletek mi újság? Milyen lesz a karácsony? Ti is lázban égtek már? Én nagyon... és most....hát....nem nagyon van pénzem, így elég nehéz elmenni a karácsonyi vásáros bódék előtt...hmmmmmm. Apropó! Aki Kaposváron jár és szívesen találkozna velem, szóljon bátran! Elég sok szabad órám van a közlekedés nehézségei miatt....

    Látjátok, eléggé össze-vissza vagyok. Azért szerettem volna helyzetjelentést adni, hogy élet még, csak fáradtan.

    PCOS-ügyben meg pozitív update lesz hamarosan :) Még nem tudom, milyen paltformon.



    Láttátok a videóimat? Már jobb a minőség. Azért egyedül még nehéz beállítgatni a kamerát, mert nincs kifordítható kijelzője:


    Nektek milyen az adventi koszorútok? Nekünk én csináltam itthonra. Gyertyák beszerzés alatt, de tuti, hogy krémszínű-barna kombó lesz.


    Bevallom nektek, már nagyon várom, hogy vége legyen a gyakorlatnak Pénteken...
    Viszont a gyerekek annyira a szívemhez nőttek, hogy ilyen cukiságokat készítettem nekik. 140 db díszített mézeskalács...
    Néhányan úgy fognak hiányozni. El sem tudom mondani. Azért jó volt most ilyen helyen kipróbálni magam. Mármint ott, ahol nem arról szól az órák 70%, hogy: Ne dobj fejbe galacsinnal! Ne kurvaanyázz! Ne telefonozz! Írd le a füzetbe! Igen, meg kell írni a dolgozatot...stb.
    Egész különleges dolgokat értünk el közösen néhány osztállyal. Voltak WOW-pillanatok. Volt sírás, volt taps, volt... hiányozni fognak, na! 


    Egyelőre ennyi lettem volna, de hamarosan újra itt vagyok NORMÁLIS bejegyzésekkel. Aztán KARÁCSONY lesz itt is :)

    Miről írjak nektek?

    Puszi,

    Pillangólány Olcsi



    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése