Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2015. június 15., hétfő

    Miss Sporty teszt - Miaoww! ráadás sminkkel

    Sziasztok lányok!

    Nagy örömömre szolgál, hogy első kézből értesíthetlek benneteket drogériás smink újdonságokról. Szeretem tesztelni a termékeket, főleg, hogyha az elvárásaim esetleg túl is szárnyalják.

    A Miss Sporty újdonságait, melyeket tesztelésre kaptam, két csoportra lehet osztani. Körömlakk és smink. Előbbivel kezdem.
    A két körömlakk színe igazán vibráló és nyári, ahogy ti is láthatjátok. A kék nagyon érdekes. Lila is egyben! Nagyszerű. Nem szeretem a kék bármiket, de ez totál megfogott. A lakkokkal nagyjából 100%-ig elégedett vagyok. Hogy miért?
    - kiváló tartósság, hiszen csak a végük kopott meg Szerdától Vasárnap délutánig úgy, hogy mosogattam, pakoltam, pucolgattam ezt-azt, stb.
    - nagyon szépen terül a lakk az ecsettel, egymozdulatos lakkozás, ami számomra káprázatos
    - tényleg gyorsan szárad, ahogy ezt ígéri; igen, az egy percbe is belefér!!!!

    - cuki manikűrt készítettem vele a húgomnak, bocsi a hibákért, mise után volt és siettünk a tesómékhoz búcsúba


    Nekem ez a 2 lakk 5/5 !


    Jöjjön a smink! Persze ahhoz, hogy prezentálni tudjam nektek a hatásokat, először natúr verzióban kell látnotok az arcom. Íme:


    Aztán lássuk, hogy a trió (szempillaspirál, tus és szemcerka) milyen eredményt mutat! 


    Ami először szembetűnhet, az az, hogy nagyon szép színe van a 004-es árnyalatú Eye Millionare szemceruzának. Valóban ilyen kicsit irrizáló, duochrome ragyogású kékes-lila színt láthattok, jól visszaadja a kép. Engem meggyőzött. Egy problémám van vele: a vízvonalon pocsék. Sok színezgetéssel minimális színt lehet kicsikarni.




    A következő a The studio lash Miaoww szempillaspirál, ami a fent kép alapján is látható, hogy jól teljesít. Ívelt, koromfekete pillákat kapunk két rétegben. Akik a szétválasztott szálakat kedvelik, azoknak telitalálat! Az ígért dús hatás viszont így félig elmarad- tudok dúsabb pillákat csinálni másik spirállal. 
    Feje gimis, a sörték némelyik sorban rövidebbek, így néha el-el nézi az ember, hogy ott van-e már a pillatőben vagy nem. Én is összemaszatoltam egy helyen a szemhéjam, de könnyen hozzá lehet szokni.  Az ára nagyon barátságos, 899 Ft, a csomagolás pedig szupercuki. A termék nekem így 4/5. Nagyon tartósnak mondható, ami szintén egy plusz pont. Jól  jöhet egy nyáresti buliban.


    Ez a precíz hegyű filces tus a másik cicás termék. A neve szintén Miaoww. 900 forint körül mozog az ára, ehhez képest jónak mondható. Egyedül azzal nem voltam megelégedve, hogy elég vizes hatású, tehát nem mindenütt fog rendes, erős fekete színnel.
     Ezt némileg korrigálja, hogy építhető. Ez miatt ez is "csak 4/5. Nagyon ajánlom azoknak, akik 1. gyakorolnak, 2. szeretnének szép, íves és vékony tusvonalat húzni. Az árát abszolút megéri, tartóssága is megfelelő.

    A ceruza csodálatos színe és a spirál tartóssága egy nyáresti bulizós sminket inspirált, amit fogadjatok szeretettel tőlem!



     Szemöldök: NYX szemöldökfilc, szemsmink: Lora és Essence pigmentek. Arc: Bourjois pirosító Golden Lilac színben, valamint az MF Creme Puff Sun Floric árnyalatban és egy Essence Chrey Blossom testcsillám.
    Az ajkaimon a nemrég feltöltött videómban látható pink , valamint kedvenc lila alverdés rúzsom látható.

    Nektek hogy tetszett a smink? A termékeket megvennétek? Szerintem a körömlakkokat mindenképpen próbáljátok ki!!! Az volt a legjobb. A többi viszont ár-érték arányban igazán jó vásár. Csajok, irány a bolt :) Vásároljatok helyettem is!

    Puszi,

    Olcsi

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése