Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2015. augusztus 29., szombat

    Hát mégis.... hol vagyok?!

    Sziasztok csajok!

    Mégis hol az esküvői DIY poszt az esküvős blogról, amit megígértem?!
    Nincs kint, de a videót már megtekinthetitek a csatornán, esetleg itt:

    A fotó, ami indexkép-, ahogy írtam is az infódobozban- nem az én tulajdonom.

    Na, de most kicsit beszámolok, mert , aki nem követ FB-on, lemaradhatott. Első ízben: a héten nem értem rá. Elvileg most csomó Back to school videót meg egy posztot is gyárthattam volna, de.... örömhír *dobpergés*: találtunk Kaposváron albérletet. Oh, yeah!
    Így viszont egész héten pakolásztam befelé. Érdekes, hogy jobban elfáradtam, mint a kapálásban. Ma este viszont teljesen bepakoltam, majd öcsikék segítségével az emeletről le. Pihi ezután sem volt, 11 óta írom a tanmeneteket. Már csak egy van vissza. Reggel viszont 9-re jönnek hozzám sminkre és fotóra, szóval ma ne lesz pihenés, mert már fél 5 van. 

    Végre visszaírtak egy helyről amúgy, szóval Hétfőn állásinterjúra megyek. Tanári állás. Tudom, nem vagyok a legjobb tanártípus, vlogolok, blogolok, álmodozom és kislányoskodom... nem feltétlen érzem magam tanárnak, drámapedagógusnak inkább- ez nem drámás állás, sajnos. Légy szí' nagyon-nagyon szorítsatok Hétfőn 8-tól!

    Aztán talán most nagyjából ennyi egy kérdésen kívül.
    A back to school legyen még a jövő héten meg utána vagy idén inkább ne?


    Puszi, 

    Olcsi

    6 megjegyzés:

    1. Szupi a videó nagyon ügyes vagy!
      Nagyon örülök,hogy sikerült albit találnod,meglátod nincs is jobb mint a szerelmeddel ébredni minden reggel!! ;)
      Ezekszerint ő is talált állást?Munka mellett folytatja a tanulmányait?
      Csinálhatnál költözős videót :)
      Sok sikert holnapra!

      VálaszTörlés
    2. Olcsi,hogy ment az állásinterjú?
      Mikor költöztök? :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Köszi a kérdést, nem mentem bele a dologba, mert a drámás állásom el kellett volna hagynom hozzá...és végülis ezért kezdtem el, akármilyen nehéz is kis pénzből lenni. :(

        Törlés
    3. Szorítottam. Mi lett az eredmény?
      Gratula az albérlethez! :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. munka lett volna, de még aznap be kellett vna áldoznom egy oly fontos elemet....
        szeretettel várlak látogatóba!!!!! <34

        Törlés