Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2015. szeptember 28., hétfő

    Miss Sporty újdonságok- a MATT vonal

    Sziasztok lányok!

    A Coty jóvoltából ismét tesztelhettem néhány terméket, melynek többségével elégedett voltam.
    Ez egy egész termékcsalád, a Miss Sporty Matt kiadása. Nos, vágjunk is bele!

    A csatornámra felkerült Vasember videóban használom a szemcerkát, a spirált, valamint a körmeimen a kedvencem is láthatjátok!

    Kezdjük a rosszal! Nekem ez az alapozó volt. A színe majdnem passzolt a bőrömhöz, ennek örültem, viszont fedése nemhogy alapozó,de BBkrém tudású sem volt. A mattítás feladatát sem végezte el, pedig ezt tűzi ki célul.

    "  Az alapozó mattítja az arcbőr fénylő részeit és összehúzza a pórusokat, elfedi az apró bőrhibákat. Az eredmény: egészségesen ragyogó arcbőr egész nap. Hűha! 

     Szupertartós! A felvitel után akár 10 órával is friss marad a sminked. Nem kenődik, nem kopik, így nem kell félned attól, hogy az alapozó a kedvenc új ruhádon végzi. Ráadásul ellenáll az izzadságnak is."

    Sajnos, ez nem így van, nagyon hamar átfényesedik. 

    Pozitívum az ára, mely 1000 ft körül mozog.




    A korrektor ennél mérföldekkel jobb! A fedése közepes, jól eldolgozható és tényleg tartós matt hatást biztosít. Jobb lett volna ezt felkrémesíteni egy kicsit és alapozóként árulni.

    A korrektor elfedi a pattanásokat, bőrhibákat, szem alatti karikákat. Vitaminokat
     tartalmaz, így nem szárítja a bőrt. Matt hatást biztosít." Az ígéretet beváltották :)

    Az ára 700 ft, de inkább ezért adnék 1000-t!

    Rossz hír, hogy az alapozónál eggyel kevesebb, tehát 2 színben kapható csak.


    Sajnos, ez a szemhéjpúder szinte nulla pigmentáltsággal rendelkezik. Tényleg. Az ujjammal is nehéz felvinni, ecsettel pedig LEHETETLEN! Kivéve, ha krémes alapra teszed fel, akkor nagyszerűen működik. Ég és Föld!
     Pont ezt a színt kaptam és nagyon örültem ennek a sötét matt csodának, sajnos hiába. Azért a kapott szemcerkával jól mutat :) Sajnos a 600 ft-ot nem éri meg.


    Azt kell, hogy mondjam, a többi termék minden tekintetben elnyerte a tetszésemet :)


    A szemceruza gyöngyházfényű, krémszínűt kaptam belőle. Tetszik a mérete, hogy vastagabb az átlagnál, így én higlighternek is használom. Nagyon jól bevált. Krémes az állaga, könnyű vele dolgozni. A legjobb hír? Fog a vízvonalon is!

    Itt is ezt használtam, a Vasember sminknél. Szerintem látszik, hogy szépen fényeskedik ott a kicsike.

    Az ára teljesen átlagos, 1000 ft.


     Következzen ismét egy nagyon édes termék, a szempillaspirál.
    Nagyon negatívan álltam hozzá. Hogy miért? Korábban volt hasonló Miss Sporty spirálom és ...semmit nem csinált a pilláimmal. Semmit. A festék alig  tapadt meg, mintha ki sem lenne festve a szemszőröm.

    Nos, ezzel a spirállal viszont abszolút nincs semmi baj. Nagyon tetszik a feje, főleg azért, mert könnyen festem ki vele az alsó pillákat anélkül, hogy összemaszatolom a fél fejemet.

    "                                          Pump up Booster Lash Bodifier szempillaspirál
    Vastagabb. Sűrűbb. Élettel teli pillák. Most!
    Azt ugye tudod, hogy mindenki nagy, gyönyörű hajkoronára vágyik mostanában? Ez igazán sűrű és pompás hajat jelent. Fényűző és puha. Mi a helyzet a szempillákkal? Nos, képzeld el, hogyan tudnád a szempilláidat is ilyen formába hozni!" 

    Nos, egy kicsit azért túlzás, amit a Miss Sporty ígér. Nem ér el extra hatást, viszont hétköznapi spirálnak nagyonis jó. Főleg 1.000 ft-ért. Ár-érték arányban nagyon jónak mondhatom.
     Nos, itt a kedvencem, a csodás körömlakk. Még sosem láttam ennyire mattot belőle. Ez tényleg matt. Sehol egy ici-pici fény vagy csillanás vagy bármi. TÖKÉLETES! Teljes szerelembe estem. Mi a legjobb benne? 600 FT!!!!!

    A képen látható szín az év divatszíne, a Marsala. Én Ultimate Pink színben kaptam, ami nagyon vibráló rózsaszín. A fent említett videóban láthatjátok is, de hamarosan érkezik egy körmös poszt is róla, hiszen mióta megkaptam, azóta folyamatosan viselem.


    A jó hír, hogy ezeket a termékeket már megtalálod a drogériák polcain. Neked melyik keltette fel az érdeklődésedet?

    Egyébként ez volt az első csomag, amit az új lakásba kaptam :)


    Puszi nektek,

    Olcsi

    1 megjegyzés: