Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2016. január 27., szerda

    10 day you channalnge 6

    Hat hely... nem lesz nehéz. Vágyak és szerelmek.

    Jöjjön kedvenc magyar helyem...

    1. Pécs!!!


    Nem mondanám, hogy messzeringógyermekkoromvilága, de mindenképp valami mesés, vicces, alter, nagyonegyetemi. Amikor kijött a  tavasz, mindig kimentünk a SZIT-re, a székesegyhez elé, mert gondnaknemtetézezittMEDITERRÁNIA. Pécs egy életérzés. Órákig mesélnék róla.
     Sikátorbanborozós.
     Barátnős.


    2. Körmend

    Ide költözünk, arany anyáim. Február közepétől körmendi lakos leszek. Aki a közelben lakozik, kérem, vezessen be Vazsmegye rejtélyeibe! Köszönöm :)
    Hiányozni fog a családom. Levinek is :(



    3. A Balcsi

    Nekünk a riviéra!

    4. Kaposvár

    Itt született a fiam, itt jártam a világ legjobb gimijébe, innen ismerem a barátaimat, itt lakik  a tesóm és itt vannak a legkedvesebb tanítványaim, akik valaha lesznekvannakvoltak.



    5. Kicsinyfalumottszülettemén.

    Nem hittem, volna, hogy ilyen rossz lesz végleg elhagyni. Nos, kicsiny falumon belül leginkább a naaaagy házunkat szeretem. Az én festéseim díszítik a falakat, ide jött haza a fiam és itt a szobám, ami bár mindig kupis volt, olyan, mint egy babaszoba.




    + 1 Toszkána! Ide nagyon-nagyon vágyom, de ez már korábban szerepelt :)
    +1 Horvátország. Nem győzöm ismételni magam... IMÁDOM!



    1 megjegyzés:

    1. Magyar városok közül nekem valamiért Pécs az első, viszont a dobogó legfelső fokára felmászott Székesfehérvár is. :)
      Körmendre meg majd megyek hozzád! :)

      VálaszTörlés